Toyota Altis Hybrid

Den “altis hybrid”, en Toyota Fresco og Toyota Fresco, blev præsenteret på 2007 Los Angeles Auto Show. Bilen er en fornøjelse at køre. Da vi kom op i omdrejninger, gjorde motoren det nemt for os at sætte os bag rattet. Den solide 4WD hjalp også. Altis er designet til folk, der virkelig ønsker en bil. Det ser ud til at være i stand til at tilfredsstille ønsket om et køretøj, der er sikkert, behageligt, spændende og fortjent.

Toyota Altis hybrid blev designet med det formål at gøre føreren ejer og føreren af køretøjet. Selvom dette er vanskeligt på grund af køretøjets forhjulstræk, er det meget praktisk. Instrumentbrættet fungerer som styreenhed for padleskiftere, afhængigt af den model af drev, du vælger. Dens design ligner meget en Porsche Carrera. Padleskifterens spidser og multifunktionsraterne virker næsten som en enhed.

Den første Toyota Motor Company produktion er et elektrisk køretøj, ligesom tidligere Toyota hybrider. Selv om der stadig prototyper, den elektriske Toyota bil kombinerer både en elmotor og en benzinmotor. Startmotoren på Toyota Altis hybrid aktiveres ved at trykke på startknappen. Elmotoren genererer energi til benzinmotoren og bilen, når den bevæger sig. Denne funktion er almindelig i hybrider, fordi det er sådan mekanismen fungerer.

Aftener som kørsel er det bedste tidspunkt at teste Altis ‘hybrid system. Den pludselige acceleration, som vores tester oplevede på motorvejen, var tydelig. Den stive affjedring betyder en stivere og vanskeligere tur. Altis var i stand til at holde trit med Porscher og Fiestas i sin klasse, men det havde ikke den luksusfølelse af en sedan. Altis krydser $ 25.000 mærket og er nu tilgængelig for $ 23.500.

Den nye Toyota Altis hybrid ligner meget mange andre Toyota biler. Altis hybrid er et slankt, elegant køretøj, der ser lige hjemme med den brølende tyr. På grund af sin lettere vægt kan bilen spare mere end 35% på brændstof. Dette er på trods af, at Toyota hybrid lækage ser vildere end resten af det. Det virker næsten som en Toyota salon, snarere end en hybrid.

Toyota Altis, ligesom andre hybrider før det, kører på både benzin og elektricitet. Toyota bilens 2,5-liters fire-cylindret motor producerer en maksimal effekt på 190 hestekræfter. Bilens elmotor er dog en 24kW generator. Denne generator ligner entry-level biler. Generatoren er placeret under bagsædet nær transmissionen.

Bortset fra den fælles transmission er Altis’ resten af drivlinjen og bremserne identisk med almindelige Altis. Kun elmotoren giver yderligere 70 hestekræfter.

Toyota er en velkendt bilproducent, der producerer holdbare, overkommelige køretøjer. Disse attributter er ikke kompromitteret af Toyota Altis hybrid.

Med sine mange brændstofpåfyldningsmuligheder er Toyota Altis hybrid meget brændstofeffektiv. Standard Toyota Altis entry level er tilgængelig i USA til en lignende pris som den traditionelle bil. Toyota Altis hybrid er den ideelle hybrid for dem, der har brug for at supplere deres kørsel med dette køretøj.

Toyota Altis ‘standard motor er en uovertruffen kraftcenter, der nemt kan bære tunge passagerer.

Toyota Altis’s standard bugsering kapacitet er £ 3000. Dette gør det til en af de bedste biler til bugsering noget. Det vil være svært for selv den mest erfarne loader at trække hele familien. Denne bil er et godt valg på grund af sit lave brændstofforbrug og kraftfulde motor.

Toyota Hybrid er den mest innovative og blev udviklet som reaktion på kundernes efterspørgsel. Hybrider tilbyder mere end et brændstofalternativ: De er levedygtige måder at reducere emissionerne på, mens de bruger mindre brændstof.

Skriv kommentar